فان پاتوق

وبلاگicon

کدستان

فان پاتوق
فان پاتوق
پاتوقی برای همه با هر سلیقه ای ...
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فان پاتوق و آدرس funpatugh.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سنجش مهارت ارتباطی با این تست

relation 0 سنجش مهارت ارتباطی با این تست

این تست، مهارت های عاطفی و ارتباطی افراد را ارزیابی می کند. برای آنکه دریابید تا چه میزان در ارتباطات و روابط تان، شخصی توانمند و اثرگذار هستید این تست را انجام دهید. این تست شاید همان بهانه ای باشد که برای خوشایند کردن روابط تان به آن نیاز دارید.

جواب هر تست می تواند همیشه با ۱ امتیاز ، اکثرا با ۲ امتیاز، گاهی با ۳ امتیاز، به ندرت با ۴ امتیاز و هرگز با ۵ امتیاز باشد. پس از پاسخ دادن امتیازات را شمرده و نتیجه را در پایین ملاحظه کنید.

سوالات آزمون

در مواجهه اول با افراد و موقعیت ها، نکات منفی و انتقادآمیز توجهم را جلب می کند.

مایلم در ارتباطاتم دیگران پیشنهاد بدهند و درخواست برقراری رابطه نمایند.

تا جاییکه ممکن باشد از بیان درونیاتم خودداری می کنم.

خودم را چندان دوست ندارم و گاهی نسبت به خودم احساس بیزاری می کنم.

اکثرا میل به منفی بافی در مورد خودم و رابطه ام را دارم.

بیشتر روابطم را در حالی آغاز می کنم که آینده روشن و شادی برای آن نمی بینم.

دوستان و روابط و اطرافیانم را به راحتی قضاوت می کنم و یارها تجربه کرده ام که این برخورد بعضی از روابطم را به مخاطره انداخته است.

درباره اکثر اتفاقات زندگی و روابطم احساس خوشایندی ندارم.

برای گفتن توقعات و انتظاراتم هیچوقت علاقه ای نشان نمی دهم و خیلی برایم پیش آمده که مورد بی احترامی و تحقیر قرار گرفته باشم.

در حالیکه دیگران من را فردی مغرور و خودخواه ارزیابی می کنند، خودم از اعتماد به نفس پایین در عذابم.

بدون آنکه متوجه باشم، دایما در حال مقایسه خودم با دیگران هستم.

هربار می خواهم کار جدیدی بکنم از ترس قضاوت دیگران از آن منصرف می شوم.

احساسات غالب در من نفرت، ناراحتی، عصبانیت، احساس حقارت، هراس و ناامیدی است.

همیشه برای وارد نشدن به رابطه ای جدید بهانه ای پیدا می کنم.

دوست دارم رابطه بی نقصی داشته باشم و حتی اگر لازم باشدسال ها صبر کنم که چنین رابطه ای برایم پیش آید، اینکار را میکنم.

نسبت به قول هایی که می دهم چندان وفادار نیستم.

روابطم برای من جنبه سرگرمی و وقت گذرانی دارند و به ندرت نسبت به آنها احساس تعهد و مسوولیت می کنم.

نسبت به آینده ام بدبینم.

ترس و نگرانی نسبت به آینده رابطه ام، اجازه لذت بردن از آن را به من نمی دهد.

توانایی تصمیم گیری صحیح در مورد رابطه ام را ندارم و منفعلانه رفتار می کنم.

بین ۱۰۰ تا ۸۶

شما مهارت های برقراری ارتباط را به خوبی فرا گرفته اید. خوش صحبت هستید و با دیگران تعامل مناسبی دارید. شخصیت قوی شما دیگران را برای انجام کارها متقاعد می کند. شخصی خونگرمید و با دیگران به راحتی ارتباط برقرار می کنید. در اکثر جمع ها و روابط همه چیز حول محور شما می چرخد. افکارتان متمرکز است و دستخوش هیجان نمی شوید.خیلی اوقات اعتماد به نفس شما به بی احساسی یا خودخواهی تعبیر می شود.

 

بین ۸۵ تا ۶۸

فردی خوددار هستید با این حال از بودن با دیگران لذت می برید. اطرافیان، شما را شخصی دلسوز و مطمئن و دوست داشتنی می بینند. به اندازه افراد گروه بالا پر شور و انرژی نیستید اما در دوستان تان حس عمیق اعتماد را ایجاد می کنید و فردی محکم و استوار برای عزیزان تان به شمار می آیید. اما خود شما نسبت به خودتان این حس اطمینان را ندارید. کمی نگران هستید و نسبت به تانایی های تان شک دارید. همین امر نفوذ شما را بین اطرافیان کاهش می دهد. شاید بد نباشد اگر کمی نسبت به خودتان منصف باشید.

بین ۶۷ تا۴۸

هرچند روابط عمومی خوبی دارید اما نیاز دارید در موارد بسیاری دیدگاه های تان را تغییر دهید. درست است که با دیگران به راحتی کنار می آیید اما هراس های عمیقی نسبت به افراد و روابط دارید که به شما اجازه لذت بردن از زندگی آنطور که استحقاقش را دارید نمی دهد. شما باید یاد بگیرید که افراد دارای ارزش های بسیاری هستند. با مروری بر گذشته درخواهید یافت که شانس داشتن روابط شاد و سازنده زیادی را به خاطر ترس و اعتماد به نفس پایینتان از دست داده اید. دیگران شما را فردی عیبجو و شکاک می بینند. باید بدانید رفتار دیگران با شما آیینه رفتاری است که شما با خودتان دارید.اگر مایلید زندگی و روابط تان تغییر کند هراس ها را کنار بگذارید برای افراد ارزش بیشتری قائل شوید و اعتماد به نفس تان را تقویت کنید. خواهید دید که دیگران نیز رفتار ذوستانه تری با شما در پیش خواهند گرفت.

 

بین ۴۷ تا ۳۰

مهارت شما در برقراری ارتباط کم است و باید برای بالا بردن آن کوشش کنید. مهم ترین چیزی که فکر شما را به خود مشغول می کند خودتان هستید. با این حال در یافتن اهداف و پیش بردن روابط تان رویکردی غلط دارید. فردی سردرگم با اعتماد بنفسی پایین هستید. بطور کلی فردی بسیار نگرانید و همیشه اهداف تان در حال تغییر هستند. طبیعتا بهمین دلیل است که کمتر از آنچه انتظار دارید نتیجه می گیرید و همین امر به احساس اضطراب و عدم کفایت تان دامن می زند. شما باید دست از افکار منفی بردارید و با در نظر گرفتن احساسات و نیازهای دیگران چهره خودتان را نیز در نظر دیگران بهبود دهید.

بین ۲۹ تا ۱۵

از خودتان چنان تصویر خودبینی ارائه داده اید که دیگران در ارتباط با شما دچار مشکل هستند. بخاطر اعتماد بنفس بسیار پایینی که دارید ترجیح می دهید نقاب فردی بی اعتنا را به چهره تان بزنید و ترس های تان را پشت آن مخفی کنید. آنقدر از نتیجه کارهایتان هراس دارید که در انجام هیچ کار و شروع هیچ رابطه ای پیشقدم نمی شوید. شما هنوز این نکته را درک نکرده اید که هر تجربه ای حتی آنها که به نتیجه نمی رسند برای انسان آموزنده هستند. متاسفانه به ارتقا روابط تان اهمیت چندانی نمی دهید.

 

بین ۱۴تا ۰

متاسفانه شخصی ترسو و گوشه گیر هستید. احساسات مثبت زیادی نسبت به افراد ندارید. اعتماد به نفس شما بسیار پایین است و کم کم توان مقابله شما با واقعیت و افراد را از شما سلب می کند . هرچند مهارت ناچیزی در ارتباطات دارید، اما فرصت را از دست ندهید و با تمرین سطح آن را ارتقا دهید. از کمک مشاوران بهره مند شوید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 28 بهمن 1390 ] [ 8:19 ] [ احسان اشرفی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ فان پاتوق خوش آمدید . برای استفاده بهتر از وبلاگ از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید.
آرشيو مطالب
تبلیغات
این سایت را حمایت می کنم
جست و جو



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
عضویت

تبلیغات

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ی وبلاگ ایمیل خود را وارد نمایید



معرفی به دوستان
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1302
بازدید ماه : 2935
بازدید کل : 77377
تعداد مطالب : 859
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

نظرسنجی

چه مطالبی را افزایش دهیم ؟

لطفا کلیک نکنید !
اهنگ وبلاگ