فان پاتوق

وبلاگicon

کدستان

فان پاتوق
فان پاتوق
پاتوقی برای همه با هر سلیقه ای ...
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فان پاتوق و آدرس funpatugh.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





گرانترین مربیان فوتبال جهان

90345 گرانترين مربيان فوتبال جهان
فیلیپه اسکولاری، خوزه مورینیو و فابیو کاپلو گرانترین مربیان فوتبال در دنیا هستند. اسکولاری سالانه ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو و مورینیو و کاپلو نیز هرکدام ۱۱ میلیون یورو در سال درآمد دارند…..
 
 
 

سایت ‘‌هوم دیلی نیوز’ امروز با استناد به منابع مختلف گزارشی از درآمدهای گرانترین مربیان فوتبال جهان را منتشر کرد .

**’ فیلیپه اسکولاری’ یا فیل بزرگ
مربی برزیلیایی با ۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار یورو درآمد در سال گرانترین مربی فوتبال جهان است. او که متولد نهم نوامبر ۱۹۴۸ در پاسافوندو برزیل است به ‘ بیگ فیل’ یا فیل بزرگ ملقب است.
او در سال ۲۰۰۲ همراه با تیم ملی برزیل قهرمان جام جهانی فوتبال شد.
**’‌خوزه مورینیو’ یا همان آقای خاص
سرمربی پرتغالی رئال مادرید که رسانه ها به او ‘‌آقای خاص’ لقب داده اند ، همواره یکی از چهره های جنجالی در رسانه ها است . وی با ۱۱ میلیون یورو درآمد در سال ، دومین مربی گران فوتبال دنیا است.

توانایی خارق العاده و نبوغ او در آنالیز تاکتیک های بازی، از او در سنین جوانی یک مربی مشهور ساخت. در سال ۲۰۰۴ زمانی که پورتو با هدایت مورینیو فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد نامش بیش از هرکس دیگری در رسانه ها مطرح شد.

مورینیو سپس به استخدام باشگاه انگلیسی چلسی درآمد و همراه این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. معروف ترین جمله او پس از پیوستن به چلسی این است: ‘ فکر نکنید متکبر هستم ولی من واقعا قهرمان اروپا هستم و فکر می کنم انسانی خاص بوده ام.’
** ‘‌فابیو کاپلو’
این مربی ایتالیایی تیم ملی انگلیس با درآمد ۱۱ میلیون یورو در سال سومین مربی گران فوتبال در دنیا است. او نمونه یک مربی موفق است که فقط روی نتیجه بازی تمرکز می کند. کاپلو همراه با آ ث میلان یک دوران طلایی را تجربه کرد و سه سال موفق را در هلند سپری کرد.
** ‘الکس فرگوسن’
مربی کهنه کار انگلیسی با درآمد هفت میلیون یورو در سال چهارمین مربی گران فوتبال در دنیا محسوب می شود.
فرگوسن که متولد ۳۱ دسامبر ۱۹۴۱ در گلاسکو اسکاتلند است، یکی از بهترین مربیان فوتبال دنیا در همه دوران و ستون اصلی خیمه امپراتوری منچستریونایتد به حساب می آید.

** ‘ روبرتو مانچینی’
این مربی ایتالیایی پنجمین مربی گران جهان با درآمد سالانه ۶ میلیون یورو است. او که متولد ۲۷ نوامبر ۱۹۶۴ در ایتالیا است جزو مربیان جوان و مستعد فوتبال محسوب می شود و علاقه مند فوتبال تهاجمی است.
نخستین بار نام او زمانی که دستیار ‘ اسون گوران اریکسون’ در لاتزیو ایتالیا بود بر سر زبانها افتاد. او پس از یک دوره کاملا موفق در لاتزیو به تیم اینترمیلان پیوست . مانچینی در حال حاضر مربی منچسترسیتی انگلیس است.

**’کارلو آنجلوتی’
این مربی ایتالیایی متولد ۱۰ ژوئن ۱۹۵۹ است و با درآمد ۶ میلیون یورو در سال ، ششمین مربی گران فوتبال دنیا است. اوج حرفه مربیگری او زمانی بود که ‌آث میلان قهرمان سری آ ایتالیا شد.
نام او در فهرست کسانی است که چه به عنوان بازیکن و چه در کسوت مربیگری، فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. آنجلوتی در حال حاضر مربی باشگاه چلسی در لیگ برتر انگلیس است.
**’ مانوئل پیگرینی’
این مربی اهل شیلی با پنج میلیون و ۵۰۰ هزار یورو در سال هفتمین مربی گران جهان است.
وی که متولد ۱۶ سپتامبر ۱۹۵۳ در شیلی است اکثر عمر مربیگری خود را در باشگاه های آمریکای لاتین سپری کرده ا ست. نام او نخستین بار با موفقیت های ویارئال در لیگ اسپانیا و رقابت های اروپایی بر سر زبان ها افتاد.
** ‘ لوییس فن گال’
این مربی با پنج میلیون و ۲۰۰ هزار یورو در سال ، هشتمین مربی گران جهان است. او که متولد هشتم اوت ۱۹۵۱ در هلند است کار خود را با آژاکس آمستردام شروع کرد و عناوین زیادی را به همراه این باشگاه کسب کرد. او خالق نسل طلایی فوتبال است. آژاکس در سال ۱۹۹۴ و ۱۹۹۵ فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. در دوره ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۲ او سکان هدایت نارنجی پوشان هلند را به عهده گرفت ولی تجربه موفقی در این زمینه نداشت.
فن گال اکنون تلاش دارد بایرن مونیخ را به روزهای اوج آن در بوندس لیگا بازگرداند.

** ‘ گاس هیدینگ’
این مربی با درآمدی برابر پنج میلیون یورو در سال در رده نهم گرانترین مربیان جهان است.
هیدینگ متولد هشتم نوامبر ۱۹۴۶ در هلند است و جزو مربیان بسیار باتجربه جهان محسوب می شود. کشورها و باشگاه های مختلفی در جهان از تجربه مربیگری هیدینگ بهره مند شده اند. یکی از دستاوردهای او رساندن تیم ملی کره جنوبی به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۰۲ بوده است.
**’ آرسن ونگر’ یا پروفسور
سرمربی فرانسوی آرسنال با دستمزد چهار میلیون و ۸۰۰ هزار یورو در سال در رده دهم گرانترین مربیان فوتبال جهان شناخته شد.
ونگر که متولد ۲۲ اکتبر سال ۱۹۴۹ در فرانسه است چه در زمین فوتبال و چه در عرصه رسانه رقیب سرسخت فرگوسن محسوب می شود.
‘پروفسور’ (‌لقب ونگر) به اندازه کافی در بازسازی آرسنال و تبدیل آن به تیمی شایسته چه در لیگ برتر و چه لیگ قهرمانان اروپا موفق بوده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ پنج شنبه 27 بهمن 1390 ] [ 9:9 ] [ احسان اشرفی ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ فان پاتوق خوش آمدید . برای استفاده بهتر از وبلاگ از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید.
آرشيو مطالب
تبلیغات
این سایت را حمایت می کنم
جست و جو



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
عضویت

تبلیغات

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ی وبلاگ ایمیل خود را وارد نمایید



معرفی به دوستان
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 66
بازدید ماه : 2982
بازدید کل : 77424
تعداد مطالب : 859
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

نظرسنجی

چه مطالبی را افزایش دهیم ؟

لطفا کلیک نکنید !
اهنگ وبلاگ