فان پاتوق

وبلاگicon

کدستان

فان پاتوق
فان پاتوق
پاتوقی برای همه با هر سلیقه ای ...
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فان پاتوق و آدرس funpatugh.Loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





اس ام اس عاشقانه

یک غنچه بدون شاخه خواهد پژمرد / یک شاخه بدون غنچه هم خواهد مرد

سوگند به عشق ، باغبان برگردان / بی غنچه دلم تاب نخواهد آورد

 

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرگِ یه رابطه از جایی شروع میشه که موبایل ها میره روی سایلنت…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

با کسی‌ نباش که از بی‌ کسی‌ اش می‌‌نالد…

با کسی‌ باش که در جمعِ کسان تو را می‌خواهد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نزاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم نیاره….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بهش گفتم حقیقت رو بگو تا روشن شم؛ وقتی حقیقت رو گفت کلا” خاموش شدم!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اشکم ولی به پای عزیزان چکیده ام / خارم ولی به سایه ی گل آرامیده ام

با یاد رنگ و بوی تو ای نوبهار عشق / همچون بنفشه سر بر گریبان کشیده ام .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
همبازی هایمان را تا وقتی دوست داریم،

که خوب می بازند !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من که به هیــــــچ دردی نمیخورم…
.
.
.
این دردها هستند که چپ و راست به من میخورند..!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یادش بخیر با هم میرفتیم ماهیگیری.
اون ماهی های زیادی تور میکرد
به من میخندید و میگفت:
یعنی نمیتونی ۱ دونه ماهی بگیری؟
لبخندی زدم و بغلش کردم و گفتم:
… من ماهیمو خیلی وقت تور کردم….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حکم فراموشیت را آوردند ، ولی به یاد “مهربانیهایت” امضا نکردم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
چه خوش خیال است ، فاصله را میگویم ، به خیالش تو را از من دور کرده

نمیداند جای تو امن است ، اینجا در میان دل من .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه “حالت چطوره؟” و تو جواب میدی “خوبم!” ، کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه: “میدونم خوب نیستی…”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در رویاهایت جایی برایم باز کن ،

جایی که عشق را بشود مثل بازی های کودکی باور کرد ،

خسته شدم از بی جایی !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺑﻮﺩﻥ ﺗﻠﻔﻦ ﻫﻤﺮﺍﻩ ، ﻭﺣﺸﺘﻨﺎﮎ ﺍﺳﺖ.
ﻟﻄﻔﺎ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﻧﮑﻦ،
ﺭﯾﺠﮑﺖ ﮐﻦ . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ما با دلمان هنوز مشکل داریم / صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می برد و می دوزد / انگار نه انگار که ما دل داریم .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قشنگترین صدایی که می تونین از عشقتون بشنوین وقتیه که

از خواب بیدار میشه و گیج حرف میزنه !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


موضوعات مرتبط: ، ،
[ چهار شنبه 26 بهمن 1390 ] [ 10:58 ] [ ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ فان پاتوق خوش آمدید . برای استفاده بهتر از وبلاگ از مرورگر فایرفاکس استفاده نمایید.
آرشيو مطالب
تبلیغات
این سایت را حمایت می کنم
جست و جو



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
عضویت

تبلیغات

خبرنامه

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ی وبلاگ ایمیل خود را وارد نمایید



معرفی به دوستان
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 117
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 3033
بازدید کل : 77475
تعداد مطالب : 859
تعداد نظرات : 99
تعداد آنلاین : 1

نظرسنجی

چه مطالبی را افزایش دهیم ؟

لطفا کلیک نکنید !
اهنگ وبلاگ